mandag 21. mai 2012

10 for Grete....

Japp! Jeg driver fortsatt og håper på å gjennomføre 10 for Grete og har jo satt et mål om hvor lang tid jeg skal bruke...

Så jeg prøver å være flink til å lufte joggeskoa... Den siste uka har jeg ikke vært så flink, for hadde et ublidt møte mellom trappa og rompa mi, så alt har vært litt vondt.
Nå er det iallefall bedre igjen og idag var det ingen unskyldning lenger.. Det ble en liten runde på 5 km, og jeg ser jo at jeg må trappe opp trening!! Det er 123 dager til løpet!!

Om noen er interessert ligger dagens trening og noen av de andre her (litt usikker på hva dere ser, for husker jeg har satt noen instillinger.. Ser dere ingenting så er det bare å rope ut! Tror kart kun er for street team)




running
Running
May 21, 2012  ::  9:15 PM - 9:51 PM
Distance
5.01
km
Duration
0:35:39
h : m : s
Avg. Pace
7:07
min/km
Avg. Speed
8.43
km/h
Burned
412
calories
Climb
51
m

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!