onsdag 9. mai 2012

Matrjosjka?

Det er iallefall sånn jeg ser ut i bunaden for tiden!
Minner mer om en slik

Russisk, runde og stappa leketøy er
det jeg ser mest likehet med når jeg
tar på meg bunaden nå..

Noe har skjedd og at det datt fra
hverandre gjør det ikke bedre.
Tror det egentlig skal litt mer enn
sikkerhetsnåler og lykke for at en
bunad (ikke sydd til meg men arva)
skal sitte sånn nesten fint..

Egentlig skal jo en Tinnbunad henge fint og enkelt..

Jaja! Skal se det blir første 17 mai i byen uten bunad. (Da jeg venta snuppa prøvde jeg den ikke engang, og vi holdt oss kun her hjemme ;) )
Har noen dager til for å se om jeg kan bli enig med meg selv og bunaden, ellers har jeg faktisk en backup!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!