fredag 25. mai 2012

*sommer*

Fra flisgensere på mandag til bading på onsdag! Det er jammen fort blitt sommer og det er helt fantastisk!!!

Det blir ikke mye tid til blogging eller andre sitte stilleaktiviteter når det er sånn her som dette :)

Vepsen har blitt beseiret i lekehuset, og jentungen hadde ikke forståelse for at det var en pappajobb " hvorfor det mamma? Kan du ikke bare ta den ut å si til den at den ikke kan bo der?"
Joooda.. Jeg kunne vel kanskje det.. Var vist ikke bare pappaer som kunne sånt.. Så mens vepsen var på luftetur fjernet jeg det nesten ferdige bolet! En litt småstressa veps surra rundt etterpå en stund, men den er borte nå. Ser at det er et lenger inn også, men det har det ikke vært aktivitet i... Så det får vi ta når jeg har samla nok mot igjen...

Iallefall har joggesko blitt lufta en gang til, flere plater er oppe, og akkurat nå klipper sambo plen mens jeg spiser kveldsmat og skal reise på jobb!


Ha en flott pinse!! 

1 kommentar:

  1. Herlig med sånne sommerdager helt plutselig!
    God jobb i natt!

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!